E-Dziennik Vulcan

Zaloguj się do dziennika Szkoły Podstawowej nr 6 w Brzegu Dolnym

Wszelkie problemy i uwagi prosimy zgłaszać pod dedykowany adres e-mail:

e-dziennik @ zsp1.brzegdolny.pl

tel. kom: 606 961 382 – Krzysztof Berger w godzinach pracy informatyka 7:30-14:30

W związku ze zmianami w Dzienniku, każdy Rodzic i Uczeń będzie musiał samodzielnie – bez udziału Szkoły – zaktualizować swoje konto w Dzienniku.

Aktualizacja kont Rodzica i Ucznia

Pracownicy Szkoły nie aktualizują swoich kont.

  1. Logowanie do Dziennika
  2. Podaj 4 cyfry numeru PESEL
  3. Wybierz rodzaj konta

Krok 1:
Uczeń i Rodzic logują się do Dziennika VULCAN.

Krok 2:
Uczeń i Rodzic podają 4 ostatnie cyfry numeru PESEL w celu weryfikacji.

Krok 3:
Uczeń i Rodzic wybierają rodzaj konta.

Typy kont Ucznia i Rodzica

Podczas aktualizacji Rodzic oraz Uczeń dokonują wyboru pomiędzy dwoma typami kont – zwykłym kontem lub kontem eduVULCAN.

Poznaj, jakie możliwości dają oba rodzaje kont.

Konto eduVULCANZwykłe konto
Dostęp do Dziennika VULCAN przez www++
Aplikacja mobilna z dostępem do Dziennika VULCAN+
Kalendarz wszystkich (także pozaszkolnych) zajęć Ucznia+
Dostęp do portalu edukacyjnego eduVULCAN+
Jeden, krótki adres logowania do wszystkich szkół (eduvulcan.pl)+
Wygodny, możliwy do zmiany login+
Jedno konto Rodzica dla wszystkich Dzieci+

Aplikacja mobilna

Wraz z udostępnieniem nowej wersji Dziennika VULCAN, aplikacja Dzienniczek VULCAN została wycofana z Twojej Szkoły.

Nowa aplikacja mobilna eduVULCAN jest dostępna wyłącznie dla użytkowników konta eduVULCAN.

Konto zwykłe nie ma do niej dostępu. Aby korzystać z nowej aplikacji mobilnej, konieczna jest zmiana przez Ucznia lub Rodzica wyboru konta zwykłego na konto eduVULCAN.

Jak zmienić zwykłe konto na konto eduVULCAN?

Krok 1: Założenie konta eduVULCAN.
Uczeń i Rodzic mogą wybrać dowolny login (login może być inny niż ten używamy do logowania do konta zwykłego).

Krok 2: Dodanie dostępu do Dziennika VULCAN.
Uczeń i Rodzic mogą dodać dostęp na dwa sposoby: albo używając kodu, który otrzymują w Szkole albo wybierając opcję „Nie posiadasz kodu jednorazowego, ale masz już dostęp bezpośredni do Dziennika VULCAN przez login i hasło? Przejdź tutaj”.

Krok 3: Wpisanie danych logowania do konta zwykłego w wyświetlonym formularzu.
I gotowe – Konto zwykłe zostaje zamienione na konto eduVULCAN.

Dowiedz się, jak zaktualizować konto

  1. Logowanie do Dziennika
  2. Podaj 4 cyfry numeru PESEL
  3. Wybierz rodzaj konta

Podczas pierwszego logowania w nowej wersji Dziennika, poprosimy każdego Ucznia oraz Rodzica o zaktualizowanie sposobu logowania.

Będziesz do tego potrzebował / potrzebowała swojego obecnego loginu oraz hasła.

Poprosimy Cię też o dodatkowe zweryfikowanie konta poprzez wprowadzenie ostatnich 4 cyfr numeru PESEL Ucznia, więc warto mieć ten numer pod ręką.

Następnie wybierz rodzaj konta – konto zwykłe lub konto eduVULCAN.

W odpowiedzi na pytanie dotyczące logowania do konta przesyłam porady oraz instrukcję, które mam nadzieję okażą się pomocne. Poniżej znajdują się tematy, w których znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie.

Aplikacja nie wyświetla danych szkolnych

Aplikacja mobilna Dzienniczek VULCAN została wyłączona w Twojej Szkole. Dla użytkowników zwykłego konta została zastąpiona nową responsywną stroną www.

Dla użytkowników kont eduVULCAN aplikacja Dzienniczek VULCAN została zastąpiona aplikacją mobilną eduVULCAN. Możesz ją pobrać ze sklepów takich jak: Sklep Play, App Gallery i App Store. Aplikacja jest bezpłatna.

Dostęp do niej możliwy jest poprzez login i hasło do konta eduVULCAN, kod QR nie jest potrzebny.

Pierwsze logowanie do aplikacji eduVULCAN

Udaj się do sekretarza lub wychowawcy w celu uzyskania karty z kodami jednorazowymi, a następnie w aplikacji eduVULCAN wybierz opcję „Załóż konto”. Wypełnij wszystkie wymagane pola, „Utwórz konto” i wpisz w odpowiednim miejscu jednorazowy kod oraz 4 ostatnie cyfry z numeru PESEL dziecka.

Jeśli masz więcej kont do dodania, po pierwszym logowaniu wybierz ikonę w prawym górnym rogu, „Idź do ustawień kont”, kliknij „+” i wpisz kolejny kod.

Pamiętaj, aby po założeniu konta potwierdzić wprowadzony adres email, ponieważ będzie on potrzebny do ewentualnej zmiany hasła.

Kod jednorazowy

Jeśli masz już dostęp do Dziennika VULCAN (w poprzednim roku korzystałeś / korzystałaś z Dziennika VULCAN) nie potrzebujesz kodu jednorazowego do aktualizacji swojego konta.

Kody jednorazowy potrzebny jest jedynie w dwóch przypadkach:

1. Jesteś Uczniem albo Rodzicem Ucznia, który rozpoczyna w tym roku naukę w klasie pierwszej;

2. Utraciłeś / utraciłaś całkowicie (tj. nie pamiętasz ani loginu, ani hasła) dostęp do konta w Dzienniku VULCAN.

Jeśli dotyczy Cię jeden z tych dwóch przypadków, zgłoś się do Sekretarza lub Wychowawcy, aby otrzymać kod jednorazowy.

Zła nazwa użytkownika lub hasło

Komunikat ten informuję nas, że podane hasło nie jest kompatybilne z loginem.

Jeśli nie pamiętasz swojego loginu lub hasła na panelu logowania wybierz opcję „Nie pamiętam hasła”, wpisz adres email, który został przypisany do konta (adres musi być poprzednio potwierdzony). Wejdź w wiadomość wysłaną na skrzyknę mailową, otwórz link i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Nie dotarł mail z linkiem do wygenerowania hasła

Wiadomość e-mail dotycząca odzyskania dostępu do konta może trafiać do folderu spam/inne.

Aby odnaleźć taką wiadomość, proszę w oknie wyszukiwania na skrzynce e-mail wpisać słowo-klucz „eduVULCAN”.

Aktualizacja konta w aplikacji mobilnej

Aktualizacja konta Rodzica

Aktualizacja konta Ucznia poniżej 13 lat

Aktualizacja konta Ucznia powyżej 13 lat